štvrtok 25. októbra 2012

Nový cieľ

Neviem.. Dnes na mňa dopadol pocit " chcem začať cestovať"..Áno, viem, že som len prváčka na strednej a áno viem, že už som si kedysi dávno povedala "ja sa zo Slovenska dostnanem".. Ale Slovensko mám rada, mám rada našu históriu, kultúru, také tie malé krčmičky, v kt. sa každý pozná s každým a hokej! Keď sa slováci vďaka naším chlapcom na ľade spoja zase v jedno.. Nediskriminujú, nenadávajú si, neohovárajú sa.Jednoducho len fandia!
Ale to som odbočila z cesty.Ako som čítala SUSHI V DUSHI uvedomila som si, že za svojím cieľom treba ísť, treba si za ním stáť... A vlastne, vždy je treba mať cieľ. Napísať písomku na jednotku, schudnúť do konca roka, nájsť si dobrého manžela, alebo ako je môj najnovší cieľ.. Dostať sa do Kórei.
Ako KPOP fanúšik som vždy po tom túžila.. Kto nie? Ale po čase som si povedala, že je to skoro nemožné, letenky sú drahé, ubytovanie je drahé, asi som ti nebrala príliš vážne. Spolu s Kóreu sa mi vždy páčil New York! A samozrejme, chcem vidieť aj Paríž, Londýn, Prahu a Rím.. Som asi divná, že? Všetci sa chcú dostať niekam pri more,Jamajka, Hawai, Karibik.. Ale mňa to neláka.Ja chcem žiť a nie sa vyvalovať na pláži..  Veď predsa, čo je zlé na veľkomeste? A keď som už pri tom.. Zas a znova by som sa chcela dostať do Krakowa. Bola som tam v Marci 2012, pretože sme boli v koncentrákoch v Oswienčime a potom sme si zašli vedľa do mesta!Nikdy som si nemyslela, že Poľsko je tak pekná krajina.. síce poľské čokolády mať rada nebudem nikdy! :D ..

No, a Deniska zas a znova vybočila od cieľu tohto príspevku.. Alebo nie? Už neviem.. Ale takto vám poviem! OD DNES SA UČÍM.. Akože, niežeby som prepadala a tak.. Musím sa pochváliť, že odkedy som na SŠ tak mám dosť dobré známky (1-2) ..No aj tak, už som na to zanevrela :D .. Myslím, že ako hoteláčka sa dostanem do viacerých krajín.. Teda, dúfam! :D Jedno je isté, že pôjdem niekam na Krétu či Grécko (but you know, that I don´t like it! :D ... Viete, ak ste žiakmi 5-ročnej hotelovej akadémie, tak v 3. a 4. ročníku odchádzate na pol roka na prax do zahraničia)..  Ale stále je to ešte ďaleko, takpovediac "vo hviezdach".
Idem ďalej rozjímať.. A premýšľať nad tým, ako zrealizujem moje plány! Majte sa~!






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára