sobota 20. októbra 2012

Sushi v Dushi

Ahoj všetci!
Síce sa zase ozývam po dlhšej dobe, no dnes som si našla čas, aby som sem pridala nejaký príspevok. Viete, práve som sa konečne dostala ku knihe od Denisi Ogino a Eviti " Sushi v Dushi" ... Chcela som ju už od prvého momentu, keď som zistila, že niečo také existuje.. Ale akosi nebol čas ani peniaze, aby som si ju kúpila. No teraz mi ju požičala spolužiačka! A ja môžem len odporúčať.. Je to skutočný príbeh slovenky, kt. sa vybrala za prácou do Japonska. Avšak nevedela, že sa do Japonska tak zamiluje a strávi tam 10 rokov! Je to celé ešte zložitejšie, preto hovorím- kto túto knihu nečítal, nech to rýchlo napraví! :) Spoznáte tam druhú tvár Japonska-nie len chudé umelé japonky, J-ROCK alebo anime, ale zistíte, že síce sú japonci disciplinovaní a pokorní, väčšina sa v noci premení na perverzákov a ich ženy žijú ako v rokoch, kedy nemali ženy žiadne práva .. Plus, práve som zistila, že 8.11 2012 má výjsť kuchárska kniha hlavnej predstaviteľky Sushi v Dushi, Denisi Ogino,- "Navarme si Japonsko"! :) .. Ja si ju teda idem kúpiť ..

http://www.kucharky.sk/knihy/kucharske-knihy/navarme-si-japonsko-novinka.html?page_id=4016


Tak teda, konichiwa ;) ..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára