štvrtok 29. novembra 2012

Kapitán navždy ♥ 38

                               

Počas toho, ako som sa rozčuľovala nad zrušeným štrajkom, som si ani neuvedomila, že dnes je 29.11 2012. Náš kapitán, Paľko Demitra, by oslávil svoje 38 narodeniny,keby bol ešte stále medzi nami. Je to tak nespravodlivé, keď zomrie tak mladý človek, čo má pred sebou kopu rokov.. mal deti, ženu, rodičov, Rodinu!

Stále nechápem, ja som nikdy nebola veľký hokejový fanúšik, ovšem, vždy som si zistila výsledky väčších zápasov nášho slovenského týmu.. Ale nejak som to neriešila. No keď zomrel pán Paľo Demitra, dotklo sa ma to. Pamätám si, že som pri Modrom z neba plakala ako malé decko.. Posledné nakrúcanie s Palinom. Každopádne, nebola som jediná, kto smútil. Nevraviac o jeho najbližších, celé Slovensko bolo hore nohami. Slovensko je hokejová krajina, samozrejme, máme to v génoch.. A možno je to aj preto, že som trenčanka, takže som sa cítila nejak spätá s tým, že žil tak blízko.. Veľa krát sa preháňal u nás na svojom fáre, to áno..

Neviem čo napísať, každý kto pozná Palina Demitru vie, o čom hovorím.

     Milý Palino, 
     je mi naozaj ľúto, že svoje 38. narodeniny nemôžeš osláviť so       
     svojou rodinou. Máš prekrásne deti, takisto aj manželku. Celé 
     Slovensko Ťa obdivovalo a myslím, že aj dlhé roky bude. Vieš,
     už len teraz je facebook plný statusov o Tebe a takisto aj Tvojich 
     fotiek. Všetci Ti chcú byť čo najbližšie aspoň v tento deň. 
     Mne osobne je strašne ľúto, že chuť hokeja som pocítila až po
     Tvojej smrti. Ale vďačím tomu tebe, pretože ty si mi to celé    
     ukázal. Nie je to skvelé? Robíš skvelé veci, aj keď už nie si na 
     tejto Zemi.. 
     
     Pri narodeninách sa zvyčajne gratuluje. Aby si bol zdravý,
     šťastný, mal lásky na rozdávanie... Ale ja fakt neviem, či je
     dobré Ti niečo takéto želať. Mal si vo svojom živote všetko,
     či sa mýlim? Teda, ako sa to vezme. Asi je zbytočné vyčítať 
     Bohu, prečo si zobral tak mladého človeka- otca, manžela, syna,
     kamaráta, kapitána. Veď vieš, Boh vie prečo nás tam chce a my
     nemôžeme nič povedať, pretože On má na to určite nejaký   
     dôvod. Iba Boh môže súdiť.. A v poslednej dobe tomu verím 
     čoraz viac.

     Asi som naivná, neviem. Ale dúfam, že tam "hore" niekde si a 
     pozeráš na nás. Na našich chlapcov na MS, na Trenčín, na svoju 
     rodinu a aj na svoju rodnú vlasť.

     Nemám už viac čo napísať. Ale sľubujem, že tento 
     národ sa zmení.. Veď sám si povedal:"Máme tých 
     najlepších fanúšikov na svete!" ♥ 

                           Tak zatiaľ, raz sa tam všetci stretneme :) Ďakujem!
                                                                                     Tvoj fanúšik ..

http://www.youtube.com/watch?v=8Leg3om8AxQ

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára