nedeľa 21. apríla 2013

Čas plynie strašne rýchlo

Ahojte,
ani som si to neuvedomila, ale naposledy som bola tu na blogu 29.novembra 2012.. A dnes je 21. apríla 2013! Hell yeah~ Za tento čas sa udialo kopu vecí, no na druhej strane, na niektoré veci stále čakáme od minulého roka.. Ako je napríklad 2NE1 comeback. Každopádne, nebudeme sa zaťažovať niečím nereálnym! Treba žiť v prítomnosti a ja hneď spomeniem dnešné 2NE1 vystúpenie (aj keď s tými istými pesničkami :D ) v Busane na miRun Adidas ^__^ Dnešok by som chcela venovať mojej beloved Bom, kedže som sa vrátila po sto rokoch na môj blog, takže by bolo odomňa celkom milé venovať jej tento príspevok~






Bom sa naozaj zmenila- schudla, má aj iný účes.. Proste dokonalá, no o trošku viac ako obvikle ^^

PS: Dear Papa YG, mám ťa odhadnutého.. Je síce pekné, že pcháš všade 2NE1- myslím tým vystúpenia a tak, ale my by sme radi niečo nové- nový album ;) Kamshamida..




1 komentár:

  1. Po pravde, Bom je taká najviac obľúbená z celej skupiny 2NE1, aj keď niektoré veci sa mi u nich nezdajú, proste niekedy mi príde, že robia doslova to, čo im je nakázané, že možno by to ony sami, keby to bolo na nich, spravili inak, ale Bom mi najviac sadla od začiatku, príde mi to tak, že v niektorých veciach mi je celkom podobná O_O Aj keď, nepoznám ju osobne, naozaj len z videí 2NE1 TV série, roommate a pod., ale neviem. Možno je to len taký pocit, ale jednoducho mám ich rada, len niektoré ich činnosti mi nejdú do hlavy. D:

    OdpovedaťOdstrániť