pondelok 1. júla 2013

Kórejská kozmetika vs. slovenská kozmetika

Ahojte :)
Už dlhší čas som plánovala napísať článok, kde by som spravila môj názor na tú minimum kórejskej kozmetiky, ktorú som vyskúšala. Nebudem sa dlho vykecávať, pretože by ma to samu nebavilo čítať. Tak začnem.

                                                        Skin79 Dream Girls BB cream  
Môj prvý pravý kórejský BB krém. Pred ním som skúšala len tie slovenské BB krémy, ktoré mali (aspoň mne sa zdalo) účinnosť 0 bodov. BB krém som objednala na stránke www.bbcreamshop.sk a musím povedať, že som bola so všetkým spokojná. Objednávka mi prišla nejak do 3 dní a v balíčku boli pribalené ďalšie dve vzorky kórejských výrobkov, no o tom neskôr. 
BB krém Dream Girls som si vybrala hlavne kvôli cene. Stál nejak 13€, čím bol asi najlacnejším BB krémom 
Čítala som si aj recenzie, kde hovorili, že je dobrý. Tak som si ho objednala, no čakala som väčší zázrak. Doma som balík s nadšením rozbalila, vôňa BB krému prekvapila (vonia ako cukríky :3 ), farba bola dosť sivá, ale to som sa dozvedela aj v recenzií na jednom blogu, takže ma to neprekvapovalo. Pri najbližšej príležitosti som si ho naniesla na pleť. A vtedy sa potvrdilo to známe "BB krém je najskôr krém a až potom make-up" :D .. Viete, možno som v tej dobe len mala zlú pleť, neviem. Nekryl na 100%, preto som fixovala púdrom. No keď si ho dám teraz (kedže sa pod ním nepotím v tomto teple a vyzerá dosť prirodzene), tak som spokojná. Takže je pravda, že na tvári nemôžete mať žiadne veľké pupáky a podobne, nečakajte, že vám ich zakryje, je to blbosť. Tak ak sa preň rozhodnete, musíte mať dobrú pleť, žiadne akné, ani začervenania pleti a podobne. Ja ho beriem skôr pre lepší vzhľad, len škoda, že ho už mám minimum. Takže z 5 bodov dávam 3,5! :)
BB Krém Dream Girls na mojej ruke.

A ak chcete lacnú náhradu make upu, ktorý zakryje naozaj všetko, tak skúste značku Dermacol. Ja používam tento make-up, stál len 5 eur, môžete si vybrať z viacerých odtieňov, no nedávajte si ho na tvár veľa, pretože kryje naozaj silno. Určite ho nájdete v 101-tke :)

MyHoinNi Aloe Vera+ Vitamin E Mask
Už dlhšiu dobu som chodila s malou dušičkou okolo Fun Parfumérie, kvôli tejto maske, ktorú vyrobili v Taiwane. A čo je vyrobené v Ázií, to musím odskúšať! :D Po výplate som si to tam konečne nasmerovala a kúpila túto masku, s rozkošným obalom, ale za to s nerozkošnou cenou 2,90 €. No, na masku je to trošku veľa, hlavne ak poznáte ceny pravých kórejských masiek. Ale tak, treba si plniť sny, aj tie najmenšie, nie? :D Po pravde, od masky som čakala viac. Čo viac, čakala som asi zázrak. No, opäť som sa sklamala. V porovnaní s touto maskou mal aj BB krém lepší účinok. Preto budem stále verná mojej dobre overenej Balei!
Stojí len 0,99 centov, nájdete ju v DM-ke a musím povedať, že výsledky sú viditeľné po prvom použití. Treba vyskúšať. A ak je niekto zaťažený čisto na ázijské masky na tvár, môžete skúsiť na stránke www.bbcreamshop.sk, kde sú pravé masky na tvár len za 1,50€, myslím :) Ja si ich určite pôjdem objednať :)

Takže, presný názov tejto vecičky nepoznám, kedže sa objavil v mojej objednávke ako darček k nákupu a tiež som nedokázala rozlúštiť kórejské písmo. Viete ako dlho mi trvalo, kým som zistila, na čo to vôbec je? :D No, ale nakoniec mi trklo, že je to na uhri na nose a na brade :D Myslím, že je to dobrá vec a určite si ešte niečo podobné objednám :) 

V balíčku som okrem BB krému a tohto"strhávača úhrov" mala aj vzorku ďalšieho BB krému- Liole Beyond the Solution BB Cream. Viete aký bol len obal tejto vzorky rozkošný? :3 No, vráťme sa k tomu BB-čku. Musím povedať, že len vzorka bola úplne úžasná. Dala som si trošku a zakrylo to všetko, čo na tvári nemalo byť. Kvôli cene 19,45€ som si ho objednávať nechcela, no viete.. Výplata je už za dverami, preto si ho skôr či neskôr doprajem :)
Čo z toho vyplýva? Kórejské BB krémy sú naozaj dobré, takisto ázijská kozmetika, no treba nájsť takú, ktorá sadne k vašej pleti. Ak nie, zbytočne vyhodíte nekresťanské peniaze! :) Kto si nemôže zatiaľ dovoliť pravú ázijskú kozmetiku, skúste tú našu overenú- BALEA :) Doteraz som s ňou bola spokojná a ani si nevšimnete, že vám ubudlo z peňaženky :)


Kto sa rozhodne objednávať kórejskú kozmetiku, skúste zo stránky www.bbcreamshop.sk :)







3 komentáre:

  1. Dobrý článok, aspoň mám prehľad a pri vyberaní to budem brať do úvahy. ^^ Rada by som v budúcnosti vyskúšala niečo ázijské. ^^ Inak, ja používam BB cream značky Solutions dostupný v avone a tiež vonia a má stredné krytie, takže nie je vhodné pre akné a veľké vyrážky, inak ostatné prekryje pekne, aj začervenania a pôsobí prirodzene. :-) Taktiež sa dajú kúpiť aj krémy solutions nočný, denný, očný, maska, peeling, takže ja som s tým všetkým spokojná a sú hydratačné, takže vhodné na jar a na leto, ale na jeseň a zimu už nie, pretože hydratačné prirodzene len, keď je teplo, aspoň tak mi povedala kozmetička. A ten BB krém, sú dva odtiene, takže sa dá vybrať podľa pleti. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja sa chystám vyskúšať kórejskú pleťovku, lebo tá je ževraj top :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť