sobota 7. júla 2012

I love you too, 2NE1 ♥

Konečne! Konečne! Konečne sme sa dočkali dlho očakávaného MVička! Je úplhne super.. Troškus a hanbím, lebo som v kuse hovorila, že MV je v čínskom štýle, ale nakoniec som čítala jeden článok, kde 2NE1 hovorili, že sa pokúšali v tomto MVičku priblížiť kórejskú kultúru.. :D Takže, this is not chinese.. Never mind~! Ďalej, v šom som sa trošku sklamala.. Vždy som si hovorila:"2NE1 je skupina, kde sa nepretŕča len jedna členka!" Ale tu ma to zarazilo.. CL tu-CL tam.. CL milujem, má toľko charizmy, je krásna, má úžasný talenet, keď je na javisku tak všetko patrí jej.. Ale proste, konečne sa dočkám Bomminej časti (yeah, Bom is my bias ^^) a tam opäť zábery na CL.. :/ Ďalšia Bommina časť, v tom istom mieste v tom istom oblečení.. Ale CLine časti sú úplne odlišné, v iných kostýmoch, na iných miestach :/ To mi trošku vadí na úplne dokonalom MV! Ale na druhej strane .. MINZY! Nemohla som z nej spustiť oči.. Krásna, sexy, naše maknae vyrástlo ♥ Jej vlasy ma dožierali.. A jej hlas ^^ Super! :) A Darinka.. Krásna, tá je krásna od prírody.. Tak dosť už mojích rečí, tu je MV :) Čo naň poviete vy?

1 komentár:

  1. Já to prostě žeru..:)..Je to dokonalý..;)..jinak máš fajnovej blog..:)

    OdpovedaťOdstrániť