piatok 6. júla 2012

My first husband, my second husband..


Keď nad tým premýšľam.. Koho vôbec v KPOPe mám tak moc rada??! Moje začiatky sa tiahli s TaeYangom! Závislačila som na ňom stráášne dlho.. Nobody knows how long ^__^ Ale keby som mala vymenovať všetkých idolov z KPOPu, ktorý sa mi páčia.. Tak to teda skúsim! :D 
TOP,Siwon,Leeteuk,Donghae..(tu som sa zastavila a začala piť Acidko, lebo nikto ďalší ma nenapadal)..Kikwang, Eunhyuk, Lee Minho, Insoo, Junsu, Key, Daesung... Keď ma niekto ďalší napadne, dám vedieť^^

No a teraz vy.. Kto je vaším bias? A na ktorých máte zálusk? :) Píšte do komentárov (Poznáte ten trápny pocit, keď píšete sami pre seba dúfajúc, že váš blok niekto číta? :O :D)

                                                      Toto mi je dosť známe! :D ..

5 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja ti teda odpoviem, lebo ja ich mám strašne veľa :D Nazývam ich svojimi potenciálnymi manželmi a určite vyhráva Jinyoung z B1A4 :3 Aj keď mám radšej tých zlých chlapcov, on je taký ňami a ňuňu, že to nejde :D Potom by to bol môj ideálny typ Zelo a potom už len Eunhyuk, Sandeul, Baro, GD, Zico, Jung Il Woo, Lee Minho a Kikwang (a veľa ďalších, ale nechce sa jej) :3 :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, u nás KPOPeriek sú to manželia :) Teda, u nás sa to tak volá ^^ Ale to by sme museli byť nejaký turci, aby sme mohli mať toľko manželov :/ :D

      Odstrániť
  3. Ako aj ja som nad tým premýšľala. Ale keď tu je toľko krásnych, chutných a talentovaných chlapcov, že si medzi nimi neviem vybrať len jedného. To sa nedá. Ako ako hovorím/píšem (:D), tak najradšej mám Jinyounga :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No tak ja to mám celkom ľahké si myslím :D :D Aj keď to nie je len 1, ale zas mám v tom celkom jasno :D :D (lebo mám ''manželov'' len z 2 skupín :D :D)
    No. 1 je (a vždy bude) Ji Yong ♥, potom Seung-hyun aka T.O.P, Daesung, Yo-Seob, Kikwang. That's all :D

    OdpovedaťOdstrániť