piatok 6. júla 2012

What the...?!?!

Som trošku mimo.. Na našej fejsbukovskej stránke 2NE1-SFK sme dali príspevok, že aká je obľúbená časť našich fanúšikov v I LOVE YOU.. Väčšina napísala, že CLina part.. Nečudujem sa, má krásny hlas.. Ale potom niekto začal, že Bom sa mu v ILY vôbec nepáči! A ja som potom celý večer na ten komentár čumela ako nepríčetná! :D .. Tak jasneže sa ozvem, lebo Bommie je moja bias ^___^


Tak, podľa mňa je v I LOVE YOU totálne úžasná.. Bom má, musíte uznať, najpeknejšiu farbu hlasu a asi jedine jej hlas by ste rozoznali.. Sám Teddy a GD povedali, že kde spieva Bom, tak tá pesnička je ihneď hit!  ~~ 
A už keď to.. Tak si vypočujte časť od 2:46-2:54! Ja to tam proste cítim, ten cit čo do toho dala.. Keď som to počúvala prvýkrát, usmievala som sa jak na práškoch a pritom som mala slzy v očiach :D :D ...


Čo už, každý má iný názor... ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára