nedeľa 12. augusta 2012

Ice Queen

Rozhodla som sa, že napíšem krátky článok o mojej obľúbenej SNSD členke- Jessice Jung :)
Bude krátky, pretože za pár minút odchádzam zbierať maliny :D :D :D ..

Jessicu som si obľúbila napriek mojej averzí k Girl´s Generation. Neviem prečo, prišla mi jediná taká zlatá, nenamyslená, normálna.. Ale teraz, keď mám už rada Girl´s Generation (oh yeah, I´m fan of SMTOWN!) tak som zistila, že nie len Jess je fajn.. Ale o tom potom! :D .. Prikladám pár jej fotiek :)


Pre tých, čo stále nemusia SNSD.. Nemárnite čas nenávidením niekoho, koho polka sveta miluje ;) .. Skúste ich akceptovať a uvedomte si, že dokázali viac ako vy!
A ak ani to nepomôže, určite budete fanúšikom f(x)! Tak potom, Jessicina mladšia sestra je členkou f(x)- Krystal Jung :) .. Naozaj zlatý človek! Tieto dve a ešte Thundera&Daru mám z KPOP súrodencov najradšej :)
                                                                                                
Ak ani to stále nezaberá, pomôže vám, ak si uvedomíte, že vaši obľúbení Super Junior sú ich bratská skupina. So you must like them!
Stále nič? Tak si pustite video z MAMA 2011, ko veľmi podporovali 2NE1! :)


Snáď som takto zničila vašu averziu voči SNSD.. Ak nie, čakajte si na ďalší článok o týchto 9-tich princeznách *__*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára