nedeľa 12. augusta 2012

Jurský park aka srňanské hory!

Hi everybody! :)
Taká som rada, že som tu.. A píšem na môj bločík.. Síce to asi nikto nebude čítať *prestane písať a spieva do rytmu - GEE GEE GEE GEE BABY BABY*
Okej, dnes som sa ako správna dcéra vybrala s našimi a mojou tetou na maliny. Áno maliny..


Zo začiatku bolo všetko fajn.. Veď prečo by aj nie? Ale fakt... Zažili ste niekedy chodenie po kopcoch s ľuďmi nad  50 rokov, ktorých jediná priorita dňa je nazbierať čo najviac malín? I don´t think so.. Celou cestou k miestu, kde to malo byť "posiate malinami" sme zbierali na iných miestach a poviem vám, skratkami sme tam veru nešli! :/ :D .. Doteraz ľutujem, že som si zobrala LEN pol litrovú fľašku s vodou. Nebudem zväličovať, nakoniec sme sa dostali na miesto "určenia".. Ale to prešla asi hodina a pol ..
Hej, na prvý pohľad krásne miesto. Ale to som ešte netušila, že tam strávim skoro polku dňa. Čo už! Ale vidíte? Myslela som na váás *potlesk*.. You know, I´m good person! *__* Yeah, neviem čo o tomto mieste popísať v respektíve čo som tam zažila.. Óó áno, zberala som maliny a tie p******é tŕňa pichali, ako  keby si to mohli dovoliť! :P  Ale tu, na mieste "určenia" sme ich nenazbierali bohvieako.. Mamča s tetou tam boli už vo štvrtok, takže to všetko vyrabovali skôr, ako to moje oči uvideli.. Ale ich statočné ruky to nevzdávali!!! (No tatino určite! :D)

 
LIKE A BOSS!!!! :D :D :D :D :D :D Oppa Gangnam style O___O

No, a v tom to prišlo.. Začalo pršať! Ja total stresing, že čo ak začne búrka, čo ak začnú blesky..V tom so si začala nadávať, prečo som len prepla teleráno, keď tam hovorili, ako sa ochrániť pred bleskami v prírode. Avšak! Naši ma strčili do lesíka, ktorý bol okolo (viď na prvej fotke :D) .. Tí zatiaľ kamsi zdrli, I DON´T CARE-E-E-E-E, a ja som trapošila a natáčala videá kdesi tam.. Pod chudákmi stromami, ktorý ma museli počúvať.. Mooove like jagger.. No bolo to len z čistého stresu, fakt! *Prekrížene prsty za chrbtom :P* Avšak celé to nakoniec prestalo a ja som sa vybrala za našimi, kt. boli pár metrov odomnňa.. V Jurskom parku!!! I´m just kidding.. Po pravde to len vyzeralo ako niekde v Jurskom Parku. Na prvý dojem fajn miesto. Ale.. Bohužiaľ bolo toto miesto posiate, posiate,posiate samími malinami.. Takže, ďalších pár hodín zberaním tohoto tu :D 

Ale tak, dobre, nebudem vám klamať.. Za celý deň som toho viacej zjedla ako nazbierala :D :D .. Who care´s? :D Nakoniec som sa však o 17:45 dostala domov, ale prosím pekne, to som tam išla o 14:00.. Teraz, keď na to pozerám, tak sa mi to nezdá až také strašné. Ale moje nohy to vidia inak.. Končím, chcem si ísť ešte zatancovať, plus dnes je záverečný ceremoniál OH v Londýne ;).. Dobrú noc,
vaša *Bom*

P.S:Nafotila som pre vás pár fotiek, tak tu sú! :D
P.S.2:Upozorňujem, že môj mobil s 5megapixelami nie je dokonalý! :D






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára