sobota 18. augusta 2012

Minho,I♥u!*Už si s tým trápna BomShellSK!*


Hello everybody,
prinášam vám zase pár noviniek, v respektíve jednu.. Zaľúbila som sa do Minha zo SHINee.. Zatiaľ o ňom viem len to, že je zo SHINee a je nehorázne, ale nehorázne krásny!

Celá táto moja "Minho mánia" sa začala včera. Vlastne, vždy sa mi páčil, ale neriešila som ho.Veď v KPOPe je tak veľa pekných chalanov, že sa to proste nedá stíhať. No, k veci... Začala som pozerať novú dramu, kde hrá "To the beautiful you" spolu so Sulli z f(x) .. Aj tú som so zamilovala, ale nie takým spôsobom ako Minha. A kedže mi nedalo, tak som hľadala ako nejaká maniačka po všemocnom Youtube, kde mi vyskočilo hneď pár jeho videí... Nehrá príliš cute, on je proste natural cute.Alebo nie je tak prehnaný, proste ide a robí to dobre. Potom som ho hneď "popárovala" s mojími obľúbenými SM stars(tak viete, s YG stars by to bolo asi márne, pretože naša YG family je inkognito).. A keď som videla ako sa správal úžasne a gentelmansky k Lune,Krystal a Sulli (f(x)), tak mi hneď padol do oka a myslím, že tam aj dlho ostane (ako v tom oku :D) ..


Kto so mnou nesúhlasí (a myslím, že týchto jedincov bude naozaj minimum), tak by si mal pozrieť "To the beautiful you).. Neviem ako vy, ale mňa priťahujú "bad boys" *Sorry I´m a baaad boy :D* Jou.. Ale takto, on v drame nie je zlý, len zatrpknutý. Ale nebudem to tu rozťahovať, sami si to pozrite :) Napíšte mi, pošlem vám link, kde to môžete nájsť.. A to je už niečo, keď sa mne začne páčiť niekto v nejakej drame. Ja som íce istú dobu pozerala dramy, ale nikdy som ich nedopozerala.. Jedine Dream High 2. A teraz "To the beautiful you"... to dám určite až do samého konca ;) BTW, keď sa vám to nebude chcieť pozerať kvoli Minhovi, je tam aj chalan z EXO, teraz si fakt nespomeniem jeho meno, ale je že DA BEST! ♥ Plus, nahráva sa to v chlapčenskej školu+pre športovcov, to je už niečo, nemyslíte? :)
Hej! Ja nie som úchylná :P Ale sami uvidíte, keď si to pozriete.. Také zábery n polonahých kórejcov.......................Sama som bola prekvapená, že toto je drama od SM! :D 

Tak.. A ak sa niekomu nepáči výzorovo, tak sa vám bude určite páčiť jeho osobnosť ♥
Dúfam teda, že som vás navodila na Minho atmošku a pozriete si "To the beautiful you", nie len kvoli nemu ale aj kvôli Sulli, či tomu zlatému chalanovi z EXO! :) 






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára